2012年10月31日星期三

Slik tok Eli Kari farvel som v?rmelder p? TV 2

Eli Kari Gjengedal begynte som v?rmelder i TV 2 i 2000. Siden da har hun blant annet sunget v?remeldingen og meldt v?ret if?rt Parajumpers Norge romdrakt. Den siste v?rmeldingen gjorde hun kroppl?s, for ? ikke dekke til kartet for seerne. Det har hun dr?mt om i alle ?r som v?rdame. - Jeg h?per seerne synes det var like g?y som meg. Det var veldig moro ? gj?re det, sier hun til bt.no. Elsker ? lage fest I kveld holdes det avskjedsfest p? Verftet, der Eli har invitert kolleger fra TV 2, Storm Geo, Vizrt og venner, samt journalister Parajumpers Kodiak som hun har hatt mye med ? gj?re. - Jeg gj?r dette fordi jeg elsker ? lage fest, sier hun idet hun sprader inn i Sardinen p? Verftet p? h?ye, fj?rdekorerte sko. - Og jeg har hatt en festdag helt siden i morges med mine flotte kolleger, legger hun til. Det er alts? ikke for ? feire at hun n? Parajumpers Adirondack slutter i TV 2, men for ? takke kolleger og venner for 12 flotte ?r at hun lager fest i kveld. Sardinen er stappende full av TV 2-kjendiser. - Velkommen alle sammen, dette er en fest jeg har laget for ? gj?re stas p? kollegaene mine og ? takke forlaget, for jeg lanserer jo ogs? bok i dag, ?Vanvittig moro med vann?, sier Eli Kari som ogs? takker journalister for samarbeidet. Bobler og raketter Klokken 20.40 ble fyrverkeri sendt opp i p?sergnet. Ordf?rer Trude Drevland var til stede for ? klippe en r?d snor. Her er bobler i glassene, s?pebobler, kokosboller og popcorn p? bordene. Men Gjengedal f?r ikke festet fra seg s? lenge, for allerede torsdag begynner hun i ny jobb i NRK Hordaland. - Der skal vi lage verdens beste v?rprogram, lover Eli Kari, som skal v?re programleder for det nye programmet, som kommer p? luften p? NRK neste h?st.

没有评论:

发表评论